NT2 RG 2.4 schriftelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marloes GLTT
Admin
Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 26-09-17
https://module-12.actieforum.com

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

zo jan 28, 2018 7:00 pm
Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

Formuleer je standpunt over de stelling en staaf je standpunt met een argument.
Stel na je argument eventueel de vraag 'Wat vind jij daarvan?'.
Reageer dan op het standpunt van een medecursist over een andere stelling.
Sluit daarna de discussie die jij bent begonnen, af.
avatar
Véronique
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 27-09-17

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

wo feb 07, 2018 8:26 pm
Ik vind dat veel onbekende mensen goed voor het humeur is praten in de trein en ik spreek over de familie enzovoort. Ik ben sociaal met onbekende mensen praten en zijn aangenaam.
Véronique, denk goed na voor je een zin schrijft, de zin is té onduidelijk. Probeer nog eens opnieuw.
avatar
FernandezPi
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-02-18

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

wo feb 07, 2018 8:28 pm
Ik denk dat praten met onbekende mensen grappig kan zijn maar niet altijd.
avatar
Flavie
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-02-18

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

wo feb 07, 2018 8:31 pm
Het hangt ervan af als of mensen vriendelijk zijn Wink


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Sergio_Seoane
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-02-18

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

wo feb 07, 2018 8:37 pm
Ik ga akkoord! Ik denk dat met onbekende mensen praten een heel goed idee is. Als ik met onbekende mensen praat, ben ik altijd blij. Ik houd van nieuwe mensen te (leren) kennen! Ik denk dat als jij met een onbekende persoon praat, het gemakkelijker is om naar nieuwe ideeën te luisteren. Wat vinden jullie daarvan?


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Fuine
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-18

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

wo feb 28, 2018 2:14 pm
Ik ga akkoord met deze dit standpunt omdat ik denk dat mensen sociaale dieren zijn, en beseffen dat je nog contact met onbekende mensen kan hebben is zalig, om eerlijk te zijn. In het algemeen ben ik iemand die houd van haar ruimte, maar ik ben ook nieuwsgierig en open, dus voel ik me altijd tevreden om een goedie gesprek te hebben met iemand. Over wat maakt niet uit, soms doet het deugdt om niet zo individualistisch te zijn. Terwijl we met andere mensen praten, worden we bewust van de rest van de wereld. We voelen ons misschien minder alleen of triest omdat deze kleine dingen het leven echt interessanter maken.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op wo maa 07, 2018 4:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
Gesponsorde inhoud

Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur. Empty Re: Met onbekende mensen praten is goed voor het humeur.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum