NT2 RG 2.4 schriftelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marloes GLTT
Admin
Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 26-09-17
https://module-12.actieforum.com

Solliciteren kan je oefenen. Empty Solliciteren kan je oefenen.

zo jan 28, 2018 7:01 pm
Solliciteren kan je oefenen.

Formuleer je standpunt over de stelling en staaf je standpunt met een argument.
Stel na je argument eventueel de vraag 'Wat vind jij daarvan?'.
Reageer dan op het standpunt van een medecursist over een andere stelling.
Sluit daarna de discussie die jij bent begonnen, af.
avatar
Véronique
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 27-09-17

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:20 pm
Ik denk wanneer ik me stel spontaan voor aan een job te vinden, het is aangenaam omdat ik een job heb gevonden maar zo in uitzendkracht ik niet vlug direct vind en er is veel vragen dat ik vraag. Deze zin is me niet helemaal duidelijk, kan je de zin nog eens opnieuw schrijven?


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Zaneta
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-02-18

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:27 pm
Elke sollicitatiegesprek heeft dezelfde elementen alzo dus je kan solliciteren oefenen: samenvatting op van jouw profiel, waarom solliciteert je, jouw sterke punten...


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Abdel
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-02-18

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:31 pm
Je kunt (op) een deel op oefenen, (maar) je weet niet welke vragen of testen die je krijgt bij een sollicitatiegesprek.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
adrianaianovici
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 18-10-17

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:32 pm
Hoeveel meer sollicitaties, hoeveel meer ervaring en dat is heel belangrijk. Smile Solliciteren kan ook een goede manier zijn om Nederlands te oefenen zijn. Als je een job vindt en je weet kent niet alle woorden van de vacature, kan je de vacature vertalen en daarbij kan je nieuwe woorden leren.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
RaphaelLebrun
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-02-18

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:33 pm
Het is belangrijk om een sollicitatiegesprek voor te voorbereiden omdat U de interviewer moet overtuigen dat U de beste kandidaat is bent.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Evita
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-02-18

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 07, 2018 8:36 pm
Volledig akkoord met dit deze verklaring!


Laatst aangepast door Marloes GLTT op vr feb 16, 2018 11:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Fuine
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 11-02-18

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

wo feb 28, 2018 2:39 pm
Ja en nee. Het hangt af van wat we willen oefenen, denk ik.
Oefenen over wat waarover je gaat praten is altijd gemakkelijker dan oefenen hoe je het gaat zeggen. Voor een onbekende mens( die je oordeelt) is praten is echt een ervaring die moeilijk is om thuis te oefenen.
In een Aan de andere kant hebben we nu internet om te kunnen gaan zoeken een "patroon" voor de vragen te kunnen gaan zoeken die dat zij gaan stellen. Als je je onderwerp goed kent, is het altijd gemakkelijker om op je gemak te zijn.
(Een paar toneellessen helpent ook !)


Laatst aangepast door Marloes GLTT op wo maa 07, 2018 5:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
Gesponsorde inhoud

Solliciteren kan je oefenen. Empty Re: Solliciteren kan je oefenen.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum