NT2 RG 2.4 schriftelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marloes GLTT
Admin
Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 26-09-17
https://module-12.actieforum.com

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

wo maa 07, 2018 4:51 pm
Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

Formuleer je standpunt over de stelling en staaf je standpunt met een argument.
Stel na je argument eventueel de vraag 'Wat vind jij daarvan?'.
Reageer dan op het standpunt van een medecursist over een andere stelling.
Sluit daarna de discussie die jij bent begonnen, af.
avatar
Zaneta
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-02-18

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Re: Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

wo maa 07, 2018 8:46 pm
Traditie in verband met feesten is heel belangrijk voor een culturele identiteit en daarom vieren veel immigranten vieren hun feesten.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:23 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
joel
Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-09-17

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Re: Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

wo maa 07, 2018 8:49 pm
dat Daarmee ben ik akkoord. het is heel belangrijk voor kinderen


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:24 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Evita
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 07-02-18

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Re: Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

wo maa 07, 2018 8:50 pm
Vieren is meestal leuk daarom is het belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven zodat zij kunnen daarvan ook kunnen genieten en plezier hebben.
Volgens mij zou je als buitenlander in België zou je de Belgische tradities tijdens verschillende feesten moeten leren of minstens weten en uw kinderen op deze tradities ook inleiden.
Het is nog belangrijker als buitenlander uw eigen feesttradities (van de feesten van uw land) door aan de kinderen door te geven voor om deze tradities door generaties lang te bewaren.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:27 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Daniel I.
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-10-17

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Re: Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

wo maa 07, 2018 8:51 pm
Ik vind het belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Bijvoorbeeld in mijn familie wordt elke feest wordt met veel tradities gevierd. Ik denk dat het heel interessant is om veel tradities te wetten kennen.

Wat vind jij daarvan?


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:32 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
Gesponsorde inhoud

Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven. Empty Re: Het is belangrijk om tradities in verband met feesten aan je kinderen door te geven.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum