NT2 RG 2.4 schriftelijk
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marloes GLTT
Admin
Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 26-09-17
https://module-12.actieforum.com

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 4:53 pm
Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

Formuleer je standpunt over de stelling en staaf je standpunt met een argument.
Stel na je argument eventueel de vraag 'Wat vind jij daarvan?'.
Reageer dan op het standpunt van een medecursist over een andere stelling.
Sluit daarna de discussie die jij bent begonnen, af.
avatar
Flavie
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-02-18

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:42 pm
Dat hangt af van het feest. Bijvoorbeeld is Kerstmis is meer een familiaal feest maar het Nieuwjaar is meer een feest met de vrienden.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:35 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
joel
Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 27-09-17

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:45 pm
voor mij moeten we met de personen die we graag zien vieren
niet alleen met onze familie


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:35 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Loubna
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-02-18

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:47 pm
Niet alleen met de familie vieren maar ook met vrienden.
avatar
Zaneta
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 07-02-18

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:49 pm
ik ben akkoord met Flavie. De grote feesten worden voor familie en met familie gereserveerd.
avatar
adrianaianovici
Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 18-10-17

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:49 pm
Ik denk dat het heel belangrijk is om de feesten met de familie te vieren. Mensen hebben nu niet zo veel vrije tijd en daarom spenderen zij niet zo veel tijd met de familie. zo Daarom kunnen de feesten een goede opportuniteit zijn om een beetje meer met familie te zijn. Dit is goed voor ouders en kinderen allebei. Kinderen kunnen leren de het belang van een warme familie leren. Ik voel me altijd goed altijd als ik met mijn familie de feesten vier.


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:40 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
avatar
Sergio_Seoane
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 07-02-18

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

wo maa 07, 2018 8:50 pm
Ik vind dat we moeten met iedereen de feesten moeten vieren! Niet alleen met onze familie maar ook met vrienden een met onbekende mensen!


Laatst aangepast door Marloes GLTT op za maa 31, 2018 11:41 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Correctie)
Gesponsorde inhoud

Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren. Empty Re: Feesten moet je zoveel mogelijk met je familie vieren.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum